Produktinveckling.
Pressrelease;
"Vadar-branschen har beslutat att samtliga vadarbyxor som lanseras nästa år kommer vara försedda med en dragkedjeförsedd gylf fram på byxorna. Beslutet att satsa på denna innovation har tagits eftersom vadarbyxor med ventilerande funktion, så kallade andasvadare, nu nått en nivå där kvalitén anses säkrad. Inga problem uppstår längre i produktionen och tillverkarna har lärt sig att handskas med andasmaterialens speciella egenskaper.
- Reklamationer förekommer inte längre, och därför tyckte vi att det var dags att utveckla produkten genom att sy dit en gylf, säger en talesman för vadarbranschens riksförbund till greve jevelberg."
Naturligtvis inte.
Men det finns faktiskt ett oroande rykte om att den franska ingenjörskonsten med gylf på andasvadare till våren ska lanseras av de flesta stora namnen.
Trots att det ännu inte lanserats en fotsula som håller att gå i.
Trots att materialen är svårsydda, icke töjbara och kräver minutiös tejpning av sömmarna. Trots att inte ens de stora prestigemärkena, med prislappar bortåt 6000 kronor, kan garantera täta vadare. Trots att det finns handlare som tyngs av ständiga, ständiga tidsödande och kostsamma reklamationer. Trots att fiskesemestrar förstörts, och förstörs, av lynniga andasmaterial som väljer EXAKT fel tidpunkt för att börja krångla. Trots allt detta, så tycker någon att det är dags att bygga in ÄNNU en detalj som inte känns sådär kassaskåpssäker, i en produkt som inte precis vunnit VM i förtroendekapital.
Det är bara att hoppas att gylfen håller tätt.
greve jevelberg
- och fransk ingenjörskonst brukar definieras ungefär så här; Komplicerade tekniska lösningar på problem som inte finns. Kolla vilken fransk bil som helst.
"Vadar-branschen har beslutat att samtliga vadarbyxor som lanseras nästa år kommer vara försedda med en dragkedjeförsedd gylf fram på byxorna. Beslutet att satsa på denna innovation har tagits eftersom vadarbyxor med ventilerande funktion, så kallade andasvadare, nu nått en nivå där kvalitén anses säkrad. Inga problem uppstår längre i produktionen och tillverkarna har lärt sig att handskas med andasmaterialens speciella egenskaper.
- Reklamationer förekommer inte längre, och därför tyckte vi att det var dags att utveckla produkten genom att sy dit en gylf, säger en talesman för vadarbranschens riksförbund till greve jevelberg."
Naturligtvis inte.
Men det finns faktiskt ett oroande rykte om att den franska ingenjörskonsten med gylf på andasvadare till våren ska lanseras av de flesta stora namnen.
Trots att det ännu inte lanserats en fotsula som håller att gå i.
Trots att materialen är svårsydda, icke töjbara och kräver minutiös tejpning av sömmarna. Trots att inte ens de stora prestigemärkena, med prislappar bortåt 6000 kronor, kan garantera täta vadare. Trots att det finns handlare som tyngs av ständiga, ständiga tidsödande och kostsamma reklamationer. Trots att fiskesemestrar förstörts, och förstörs, av lynniga andasmaterial som väljer EXAKT fel tidpunkt för att börja krångla. Trots allt detta, så tycker någon att det är dags att bygga in ÄNNU en detalj som inte känns sådär kassaskåpssäker, i en produkt som inte precis vunnit VM i förtroendekapital.
Det är bara att hoppas att gylfen håller tätt.
greve jevelberg
- och fransk ingenjörskonst brukar definieras ungefär så här; Komplicerade tekniska lösningar på problem som inte finns. Kolla vilken fransk bil som helst.
Kommentarer